Anticeliulitinė dieta (I dalis)

Teksto dydis:

Anticeliulitinė dieta (I dalis)

2013.10.15 07:00

Anticeliulitinė dieta tai niekas kitas kaip subalansuota mityba. Yra daugybė kremų, neva padėsiančių išgydyti celiulito apimtas šlaunis. Ar jie padeda? Nežinia. Todėl geriausias vaistas tai maistas; tiesa, taip yra tada, jei valgote tinkamą maistą.

Celiulitas paveikia daugelį lytiškai subrendusių moterų, tačiau jo gali turėti ir vyrai. Celiulito gali atsirasti šlaunų, sėdmenų ir pilvo srityje. Pažeista oda tampa nelygi ir grublėta, todėl savaime suprantama, kad moterims tai kelia diskomfortą ir dar didesnį susirūpinimą savo kūno išvaizda. Oda didžiausias mūsų kūno organas; ir kiekvieną dieną per odą pasišalina viena ketvirtoji toksinų. Celiulitas – struktūriniai pakitimai poodiniame riebaliniame sluoksnyje, trikdantys limfos atitekėjimą ir kraujotaką. Šie pakitimai įvyksta dėl sėdimo gyvenimo būdo, netinkamos mitybos, sutrikdytos medžiagų apykaitos, per mažo vandens suvartojimo ir neigiamai paveiktos virškinimo sistemos. Deja, vien tik dieta ne visoms padeda atsikratyti celiulito, nes kiekvienos moters organizmas skirtingas, tačiau, vardan gražesnės šlaunų, sėdmenų ir pilvos odos pabandyti verta. Taigi, ką reikėtų ir ko nereikėtų valgyti turint celiulitą?

Kepenys ir jų valymas

Geriausias būdas pradėti jūsų anticeliulitinės dietos planą detoksikacine dieta, kuri padeda išvalyti kepenis. Kepenys, kaip žinia, vienas iš medžiagų apykaitos veiklos pagalbininkų, šalina toksinus iš kraujo ir kūno. Todėl patariama vengti kofeino (nors, mažais kiekiais vartojamas, jis taip pat pasitarnauja kaip neblogas antioksidantas), maisto, kuriame gausu prisotintų riebalų, rafinuotų miltų ir cukraus bei piktnaudžiavimo alkoholiu, nes jis apsunkina limfos tekėjimą ir kepenų veiklą.

Šviežios vaisių sultys ir vanduo

Per dieną reikia išgerti atitinkamą kiekį vandens, bet ir nepadauginti jo. Vanduo padeda pašalinti nemažai toksinų. Mūsų kūną sudaro 72.9% vandens, jo yra ląstelėse, organuose, vanduo padeda atlikti daugelį gyvybiškai svarbių organizmo funkcijų. Šviežios vaisių sultys puikiai tinka drėkinti kūnui iš vidaus ir išorės bei toksinams šalinti. Siūlome išbandyti greipfrūtų sulčių dietą, nes ji viena veiksmingiausių norint atsikratyti celiulito. Sulčių pasninkas puikiai tinka, jei laikotės detoksikacinės dietos. Dietos metu negerkite saldžių gazuotų ir dietinių gėrimų.

Antioksidantai

Natūralūs antioksidantai ir jų turintys maisto produktai puikiai tinka kovai su celiulitu, nes padeda šalinti laisvuosius radikalus, silpninančius ir pažeidžiančius mūsų organizmo ląstelių struktūrą. Laisvieji radikalai patenka į mūsų organizmą per apdorotą, sudegintą ar pasenusį maistą. Nenatūralūs konservantai, cigarečių dūmai, užterštumas, herbicidai ir pesticidai, chloruotas vanduo (plaukimo baseinuose ir geriamasis) tai laisvųjų radikalų šaltiniai. Didelį kiekį antioksidantų turi uogos, vaisiai ir daržovės: mėlynės, gervuogės, mangai, apelsinai, braškės, spanguolės, greipfrūtai, obuoliai, kiviai, pomidorai, avokadai, morkos, špinatai, cukinijos, raudonieji ridikėliai, brokoliai, kopūstai, kalafiorai, pankoliai, cikorijos, žaliosios pupelės ir svogūnai. Patariama laikytis atokiau nuo konservuotų vaisių. Įtraukusios į savo meniu išvardintas uogas, vaisius ir daržoves pagreitinsite medžiagų apykaitą. Laisvuosius radikalus iš organizmo puikiai valo žolelių arbatos.

Vitaminai ir mineralai

Vitaminas C, kurio gausu citrusiniuose vaisiuose, dalyvauja formuojantis kolagenui, baltymui, sudarančiam daugelį mūsų kūno jungiamųjų audinių. Vitaminas C lengvai panaikinamas didelėje temperatūroje, todėl ruošdamos maistą, kuriame yra vitamino C, jo neperkaitinkite. Maisto produktai, turintys vitamino E pagerina kraujo cirkuliaciją; maisto produktai, turintys beta karoteno yra tai, ko jums reikia, laikantis anticeliulitinės dietos. Cinkas padeda ląstelių audinių augimui ir vystymuisi, apsaugo imuninę sistemą nuo laisvųjų radikalų. Cinko yra moliūgo sėklose, kišjų riešutuose, saulėgrąžų sėklose, Parmezano sūryje, jūros dumbliuose ir kviečių grūdų gemaluose. Kitas svarbus mineralas, veikiantis kaip antioksidantas, tai selenas, kurio yra lašišoje, graikiniuose riešutuose, kišjų riešutuose ir lęšiuose. Baltymų kiekį organizme padės reguliuoti fosforas. Liesa mėsa, kiaušiniai, žuvis, liesas pienas tai puikus pasirinkimas, norinčioms išvengti arba atsikratyti celiulito.

Baltymai, tačiau jokios raudonos mėsos!

Jei neįsivaizduojate gyvenimo be mėsos, valgykite daugiau baltos mėsos: paukštienos ir žuvies. Paukštieną ruoškite pašalindamos riebalus ir odą. Raudonos mėsos nepatariama valgyti todėl, kad joje gausu prisotintų riebalų, kurie organizmui daro daugiau žalos nei naudos. Labai svarbu ir tai, kad mėsa, kurią valgysite, būtų tiekiama iš natūraliai gyvūlius auginančių tiekėjų. Baltymai, kurių yra fermentuotoje žuvyje ir sojos produktuose, naudingi.

Yra ir daugiau maisto produktų bei maistinių medžiagų, padedančių susigrąžinti stangrią sveiką šlaunų, sėdmenų ir pilvo odą. Apie tai skaitykite antroje straipsnio dalyje.

Šaltinis: buzzle.com

Komentuoti

Skaitytojų komentarai (1)

kristina 2012.07.19 09:40

nuo celiulito ypac gerai padeda argano aliejus, jau nuo seno naudojamas Maroke (kur yra isgaunamas) ir visame pasaulyje. Argano aliejus dar kitaip yra vadinamas "jaunystes ir gyvybes eliksyru", daugiau galite paskaityti http://argan.lt/