Anticeliulitinė dieta (II dalis)

Teksto dydis:

Anticeliulitinė dieta (II dalis)

2011.06.03 07:00

Anticeliulitinė dieta tai niekas kitas kaip subalansuota mityba. Yra daugybė kremų, neva padėsiančių išgydyti celiulito apimtas šlaunis. Ar jie padeda? Nežinia. Todėl geriausias vaistas tai maistas; tiesa, taip yra tada, jei valgote tinkamą maistą.

Celiulitas paveikia daugelį lytiškai subrendusių moterų, tačiau jo gali turėti ir vyrai. Celiulito gali atsirasti šlaunų, sėdmenų ir pilvo srityje. Pažeista oda tampa nelygi ir grublėta, todėl savaime suprantama, kad moterims tai kelia diskomfortą ir dar didesnį susirūpinimą savo kūno išvaizda. Oda didžiausias mūsų kūno organas; ir kiekvieną dieną per odą pasišalina viena ketvirtoji toksinų. Celiulitas – struktūriniai pakitimai poodiniame riebaliniame sluoksnyje, trikdantys limfos atitekėjimą ir kraujotaką. Šie pakitimai įvyksta dėl sėdimo gyvenimo būdo, netinkamos mitybos, sutrikdytos medžiagų apykaitos, per mažo vandens suvartojimo ir neigiamai paveiktos virškinimo sistemos. Deja, vien tik dieta ne visoms padeda atsikratyti celiulito, nes kiekvienos moters organizmas skirtingas, tačiau, vardan gražesnės šlaunų, sėdmenų ir pilvos odos pabandyti verta. Taigi, ką reikėtų ir ko nereikėtų valgyti turint celiulitą?

Jodas

Nedideli kiekiai jodo gali padėti atstatyti sulėtėjusią skydliaukės veiklą. Neaktyvi skydliaukės veikla skatina svorio augimą ir, žinoma, celiulito atsiradimą. Jei manote, kad dideliais kiekiais turėsite vartoti joduotą druską, klystate. Yra daugybė natūralių jodo šaltinių: pieno produktai, kiaušiniai, jūros dumbliai, t.t.

Gyvybiškai svarbios riebiosios rūgštys

Omega 3 ir omega 6 riebiosios rūgštys dalyvauja mūsų organizmo biolioginiuose procesuose – padeda gaminti, maitinti ir atstatyti ląstelių membranas bei audinius, tokiu būdų gydydamos celiulito pažeistas vietas ir stabdydamos jo plitimą.  Jos taip pat padeda dirbti medžiagų apykaitos sistemai, padėdamos išvaryti toksinus ir atliekas iš organizmo. Venkite hidrogenizuotų maisto produktų. Nors jų galiojimo laikas ir ilgesnis, sunaikinama dauguma svarbių riebalų rūgščių. Norint gauti riebiųjų rūgščių iš natūralių šaltinių patariama valgyti: lašišos, skumbrės ir silkės, graikinių riešutų, migdolų, tamsiai žalius lapus turinčių daržovių, alyvuogių, linų sėmenų, kanapių sėklų aliejaus, pilno grūdo produktų, liesos mėsos ir kiaušinių.

Skaidulos

Dieta, kurioje gausu skaidulų puikiai veikia norint atsikratyti celiulito. Švieži žali vaisiai, daržovės, pilno grūdo dribsniai, makaronai ir duona, riešutai, įvairios sėklos ir pupelės turi nemažai skaidulų, tad pasirūpinkite, kad lentynoje ir šaldytuve visuomet turėtumėte bent keletą išvardintų maisto produktų.

Pieno produktai

Geriausia valgyti jogurtą, varškę ir išrūgas, bet vengti paties pieno. Jei dievinate pieną, jį vartokite saikingai, o riebų išvis pamirškite. Venkite apdoroto sūrio ir kitų apdorotų maisto produktų, nesvarbu, kokia jų kaina, verčiau valgykite natūralų neriebų sūrį.

Angliavandeniai

Angliavandeniai skaidomi į gliukozę, iš kurios organizmas pasisemia enegijos. Angliavandeniai gyvybiškai svarbūs organizmui. Tiesa, daug ką lemia glikemijos indeksas (GI), kuris kiekvieno maisto produkto vis kitoks, kaip ir patys angliavandeniai jame: vieni būna sveiki, kiti ne. Mažą glikemijos indeksą turi sveikesni maisto produktai, teikiantis mūsų organizmui lėtai iš gliukozės išsiskiriančią ir ilgiau išliekančią enegiją. Maisto produktai turintys aukštą glikemijos indeksą gaminami iš rafinuotų miltų: pica, bandelės, balti makaronai, t.t. Rafinuoto cukraus turintys produktai taip pat pasižymi aukštu glikemijos indeksu. Netikėkite, kai spalvotos maisto produktų pakuotės rėkte rėkia “mažai angliavandenių!” Tokie maisto produktai nesuteikia ilgalaikės energijos, kuri mūsų organizmui būtina labiau, nei trumpalaikė. Išeitis būtų pirkti natūralius angliavandenių šaltinius: vaisius, pilno grūdo produktus, riešutus ir sėklas, nes jų mažas glikemijos indeksas, todėl ilgiau turėsite energijos.

Taigi, kaip supratote, norint atsikratyti celiulito neliks nieko kito, kaip tik eiti sveikos mitybos keliu, kurią nuo šios galite vadinti anticeliulitine dieta, dar ir padedančia atsikratyti vidinių (visceralinių) kūno riebalų. Nuo šiol jums nereikės išleisti begalės pinigų anticeliulitiniams kremams ir masažistų paslaugoms ar dar blogiau – operacijoms. Apytikriais mokslininkų paskaičiavimais 80-90% moterų turi celiulito. Tai nuramina daugelį moterų ir jos žino, kad nėra vienos šiame pasaulyje. Kai žvelgiate į žurnalų viršeliuose besipuikuojančius modelius, kurių oda lygi kaip šilkas, nenusiminkite. Graži šlaunų, pilvo ir sėdmenų oda tėra kompiuterinių programų pasekmė. Sutelkusios visas pastangas galėsite tokia oda puikuotis ir be šiuolaikinių technologijų pagalbos.

Šaltinis: buzzle.com

Komentuoti