Ko užvalgyti, kad dingtų apetitas?

Teksto dydis:

Ko užvalgyti, kad dingtų apetitas?

2011 liep. 20 17:33

Yra tokių maisto produktų, kurie, kaip nebūtų keista, mažina apetitą. Tikriausiai pastebėjote, kad kai baisiai kankina alkis dvi dalelės šokolado greitai užpildo tą maudžiančią tuštumą skrandyje. Arba vienas mažas saldainiukas. Saldūs dalykai nedraudžiami, svarbiausia – kiekis! Visai nedaug ir viskas tvarkoje. O be saldaus ir kepenys liūdi...

Alkio jausmo atsikratysite išgėrę negazuoto vandens arba neriebaus pieno stiklinę. Arba nesaldus „gyvas” jogurtas. Keletas gabalėlių pamirkytų juodųjų slyvų arba kuragos – džiovintų abrikosų. Pundelis smulkiai supjaustytų petražolių sumaišytų pusėje stiklinės neriebaus kefyro. Gabalėlis meliono. O štai suvalgę obuolį, priešingai, pažadinsite žvėrišką apetitą.

Nuo kankinančio troškimo valgyti išgelbės petražolių ir mėtų nuoviras. Vieną valgomąjį šaukštą žolės užpilkite stikline karšto virinto vandens ir palikite nusistovėti 5 – 10 minučių. Gerkite mažais gurkšneliais, kaip arbatą. Jei tuo metu galvosite apie keliones į tolimus savo jaunystės kraštus arba svajosite apie kokius gražius ir pakylėtus dalykus – alkis kokioms trims valandoms apleis savo pozicijas.

Jei jūsų skrandis stiprus, jūsų nevargina viduriavimas, kolitas, opos arba disbakteriozė, pasidarykite sau česnako antpilą. Česnakas puikiai kovoja su apetitu. Tris česnako skilteles sutraiškykite indelyje arba sumalkite mėsmalėje, užpilkite stikline salto virinto vandens. Po vieną valgomąjį šaukštą tokio antpilo prieš miegą – ir jūsų apetitas kietai miegos visą naktį kartu su jumis. Arba galite vieną česnako skiltelę nekramtę praryti.

Kai pradeda kankinti alkis, sunku galvoti apie ką nors kita. Ranka pati tiesiasi paimti ką nors skanaus. Jei jūs jau įgijote tokį įprotį perkąsti tarp pagrindinių valgymų – svarbiausia, kad tokia užkandėlė neturėtų daugiau kaip 100 kcal. Po ranka visada turėkite produktų, išvardintų mažo kaloringumo sąrašuose, kad nekiltų noras suvalgyti bandelę ar pakelį „čipsų“.

Gamta išmintinga ir joks gyvūnas niekada nepuls ėsti „dėl kompanijos“ Štai ir mums laikas atsisakyti tokio blogo įpročio. Ir nevalgykime griežtai pagal valandas. Juk net ir valgyti tuo metu dar dažnai nesinori. Klausykite savo organizmo – jis pats duos ženklą. Valgyti reiktų tik tada, kai to norisi. Ir atsiminkite, kad skrandis po 22 valandos sunkiai virškina į jį sukištą maistą. Stenkitės po 19 – 20 valandos nieko nevalgyti. Galite gerti vandenį.

Turint norą įgyti naują įprotį arba atsikratyti senojo galima per tris kasdienių treniruočių savaites. Iš pradžių geriausia bus, jei išsikabinsite sau „atmintines“ – ant šaldytuvo, ant stalo. Pavyzdžiui, tokio turinio: „Kam tu atidarei šaldytuvą? Ar tu gerai pagalvojai?“. Arba tokio: „Tuoj pat mane uždaryk!“. Po trijų – keturių dienų raštelį reikia pakeisti – akys pripranta, nebepastebi. O jei tai bus dar drąsesni lozungai – pasąmonė greičiau gaus komandą – burną užrakint!

Ir atpraskite valgyti žiūrėdami televizorių arba sėdėdami priešais monitorių – tai visiškai nekontroliuojamas valgymas. Taip nepastebimai galima suvalgyti daug daugiau.

Belieka priminti apie būtiną vandens porciją. Žinome, kad savo ląsteles kasdien turime užpildyti vandeniu. Tai pailgins jaunystę, prisotins ląsteles deguonimi. 40 ml vandens per dieną vienam kūno kilogramui. Skaičiuokite patys! Jei prieš valgydami išgersite stiklinę vandens – tikėtina, kad jūsų suvalgyta porcija bus trečdaliu mažesnė.

Komentuoti