Mėgaukitės maistu per pasimatymus neapleisdamos dietos

Teksto dydis:

Mėgaukitės maistu per pasimatymus neapleisdamos dietos

2012 saus. 16 00:00

Dauguma romantiškų pasimatymų neapsieina be meilaus spoksojimo į kitapus stalo sėdintį išrinktąjį, kai abu mėgaujatės pasakišku maistu restorane. Drauge lankytis restoranuose smagu, tačiau atsiranda rizika priaugti keletą papildomų kilogramų.

Ar įmanoma neapleisti sveikos mitybos ir tuo pačiu per pasimatymą mėgautis ypatinga vakariene? Ekspertai sako, kad taip.

Romantikai reikia laiko

Vienas dalykas, kuris daro jums paslaugą pasimatymo restorane metu tai laikas. Valgymo tempas sulėtėja kai valgoma žvakių šviesoje, o kur dar saldūs pokalbiai, rankos pabučiavimai, glaustymasis kojomis, bučiniai, t.t. Visa tai užtrunka.

Lėtas valgymo tempas padeda kontroliuoti svorį. Skrandis apie savo sotumą smegenims praneša per 20 minučių. Jei valgote greitai, atsiranda rizika persivalgyti, nes nesuteikiate šanso skrandžiui pabendrauti su smegenimis.

Nebadaukite prieš pasimatymą

Ar kada stengėtės dienos metu valgyti nedaug, kad vakare galėtumėte įtilpti į puošnią suknelę ir gerai atrodyti vakarėlyje? O gal nevalgėte visą dieną tam, kad vakare galėtumėte be gailesčio mėgautis maistu per pasimatymą restorane? Galime nuliūdinti, kad elgėtės neteisingai, nes šitokio pobūdžio badavimas dažnai iššaukia persivalgymą, po kurio atsiranda nepasitenkinimas savimi ir slegiantis kaltės jausmas. Jei vakare turėsite dalyvauti ten, kur bus daug skanaus maisto, verčiau visą dieną maitinkitės jums įprastu režimu, sveikai ir saikingai. Šitaip vakarėlyje ar restorane suvalgysite kur kas mažiau ir dar galėsite pasimėgauti desertu. Jei nebūsite išbadėjusi, jūsų skrandžiui pakaks ir nedidelės porcijos deserto ar patiekalo.

Kaip atlaikyti spaudimą persivalgymui?

Būdamos su partneriu dažnai persivalgote? Galbūt taip yra todėl, kad jūsų širdukas restorane užsako per dideles porcijas. Tačiau tai turi tapti praeitimi, jei stengiatės atsikratyti papildomų kilogramų ir imti gyventi sveikai. Vienas iš sprendimų yra netylėti ir pasakyti partneriui, kad jaučiatės persivalgiusi.

Skųstis, kad laikotės dietos arba sakyti “Aš norėčiau suvalgyti šio patiekalo dar, tačiau negaliu” yra kvietimas siūlyti jums maisto toliau. Vietoje to, verčiau sakykite, “buvo tikrai skanu, tačiau aš nebealkana” arba "Aš per daug prisivalgiusi, kad pabaigčiau šį patiekalą. Gal paprašykime, kad supakuotų išsinešimui?” Jei su partneriu esate artima, galite užsiminti, kad tikrai daugiau nevalgysite, nes jums būtų gaila daugiau neįtilpti į tą dievišką suknelę, kurią vilkite šiuo metu.

Dalinkitės ne tik širdimi

Vienas lengviausių kelių kaip palengvinti pasimatymą restorane besilaikant dietos, tai dalinimasis patiekalu su jūsų brangiausiuoju, ypač tada, jei restorane patiekiamos mamutų dydžio porcijos. Galite drauge mėgautis dubenėliu sriubos, lėkšte salotų ar duonos rieke. Tiesa, ne visoms poroms tai priimtina, ypač tada, kai skiriasi maitinimosi įpročiai. Tačiau kai kurie šį patarimą savo poroje gali lengvai pritaikyti.

Gėrimuose tūnančios kalorijos

Jei norite būti tikra, kad galėsite mėgautis kaloringesniu maistu per pasimatymą, verčiau rinkintės nekaloringus arba visai kalorijų neturinčius gėrimus. Pamėginkite užsisakyti nesaldintos šaltos arbatos, karštos arbatos, kavos, mineralinio vandens, dietinių gėrimų ar sodos vandens su laimu ir citrina. Jei negalite išsisukti nuo taurės vyno, išgerkite jo, tačiau nesusigundykite antrai taurei, nes dvi pridės papildomas 250 kalorijų.

Tas nenaudėlis desertas

Restoranuose gaminami desertai šitokie viliojantys. Tačiau turėkite mintyje, kad jūsų povakarieninė veikla bus daug malonesnė, jei abu būsite tuštesniais skrandžiais. Kompromisas būtų užsisakyti desertą išsinešimui. Tuomet galėsite juo mėgautis namuose, kai skrandis kiek ištuštės. Ir dar daugiau, deserto valgymas drauge, jo ar jūsų namuose, tai kur kas intymiau, nei to paties deserto valgymas restorane.

Vienas riebus patiekalas nesiskaito, tiesa?

Jūs galvojate: “Vienas ypatingai riebus ar daug skanaus kremo turintis patiekalas tikrai nepakenks mano sveikatai ir kūno linijoms”. Deja, klystate. Mokslininkai atliko eksperimentą duodami keturiolikai sveikų vyrų ir moterų po labai riebų patiekalą kelis sykius. Po kelių valandų tiriamiesiems atsirado cholesterolio pakitimų. Tad venkite labai riebių patiekalų, nesvarbu, norite numesti svorio ar tik palaikyti sveikatą.

10% populiacijos kenčia nuo padidėjusio rūgštingumo, todėl romantiškos vakarienės metu, užklupus šiems simptomams gali išgaruoti visos meilės ir juokai. Pasak Niujorko Šv. Vincento ligoninės virškinamojo trakto sistemos ligų gydytojo Anthony. A Starpoli, didžiausia klaida, kurią daro tokio pobūdžio sutrikimų turintys žmonės tai didelių porcijų užsisakymas restorane arba pernelyg aptemptų drabužių vilkėjimas, kas irgi gali spausti skrandį. Didelės porcijos, net jei žmogus neturi antsvorio, gali imti fiziškai spausti skrandį. Tokiu atveju skrandžio rūgšties patenka į stemplę, kas sukelia nemalonų deginimo jausmą. Jei jus kankina padidėjęs rūgštingumas ir norite jo išvengti, pasimatymų metu neskubėkite valgyti, venkite riebaus maisto, nepiktnaudžiaukite alkoholiu ir visuomet su savimi turėkite skrandžio rūgštį gesinančių medikamentų.

VALGYK IR LIEKNĖK!

Nori tapti dailesnė ir valgyti skaniai? Išbandyk www.manodieta.lt siūlomus valgiaraščius.

Kodėl verta užsisakyti Manodieta.lt valgiaraščius?

1. VISUS valgiaraščius paruošė profesionali dietologė Aušra Jauniškytė.


2. Valgiaraščiai bus parinkti konkrečiai tau, atsižvelgiant į tavo duomenis – lytį, kūno svorį, ūgį, amžių, fizinį aktyvumą. Asmeniškai tau sudarytas mitybos planas didina tikimybę, kad trokštamą rezultatą pasieksi maksimaliai greitai, patikimai, sveikai.


3. Tai nebus kankinanti dieta. Svorį koreguosi maloniai, valgydama (-as) įprastą, lengvai paruošiamą maistą. Visi valgiaraščiai sudaryti atsižvelgiant į žmogaus organizmo poreikius – įtrauktos visos reikalingos medžiagos, todėl organizmas nebus nualintas.

BANDYK DABAR ČIA

Komentuoti