Patyrėte “jo – jo” efektą? Ką daryti?

Teksto dydis:

Patyrėte “jo – jo” efektą? Ką daryti?

2013 vas. 4 00:49

Laikėtės Atkinso dietos tačiau jau po savaitės ar kelių svoris sugrįžo? Ką turėtumėte daryti? Pirmiausia privalote suprasti, kad visų greito poveikio dietų rezultatai laikini. Nors laikydamiesi tokių dietų netenkame svorio, labai didelis šansas, kad jis grįš. Bet koks dietos planas, reikalaujantis nutraukti daugelio produktų vartojimą yra žalingas sveikatai.

Venkite greito poveikio dietų ir sveikai maitinkites

Verčiau prakeikite nepavykusią greito poveikio dietą, nei gailėkitės, kad taip trumpai pasidžiaugėte rezultatais. Nereaguokite pernelyg jautriai ir neprisikimškite maisto iš liūdesio. Vietoje to, valgykite saikingai, susikoncentruodamos ties naudingu maistu. Štai keletas pagrindinių mitybos taisyklių norinčioms palaikyti sveiką gyvenimo būdą:

  • Per dieną suvalgykite 5-9 porcijas įvairių vaisių ir daržovių.
  • Gerkite sojos arba neriebų pieną, valgykite jogurtą.
  • Maitinkitės įvairių kruopų košėmis: kynvos, miežių, avižų, t.t.
  • Valgykite liesus baltymų šaltinis: žuvį, pupeles, t.t.
  • Įsitikinkite, kad vartojate sveikus riebalus: alyvų ar rapsų aliejų, riešutus ir avokadą.
  • Sumažinkite suvartojamo cukraus kiekį ir riebaus maisto porcijas (ypač tų, kuriuose nėra nieko naudingo išskyrus miltus ir kalorijas).

Sveikas kasdienių patiekalų ir užkandžių kiekis

Daugelis mitybos ekspertų pataria per dieną valgyti tris pagrindinius patiekalus ir du užkandžius. Dažniau valgant palaikoma greitesnė medžiagų apykaita. Tačiau tai galioja ne visiems, nes visų žmonių skirtinga dienotvarkė ir fizinės veiklos įpročiai, mažiau prisivalgysite jei atėjus pietų metui nebūsite alkana kaip vilkas, o nuo šeštos valandos patariama nebevalgyti. Labai svarbu, kad patiekalai būtų subalansuoti ir visuomet patiekiami panašiomis porcijomis. Jūsų kūno funkcijos geriausiai veikia tada, kai maitinate jį sveikai ir reguliariai, valgydami baltyminį maistą, pilno grūdo produktus ir sveikųjų angliavandenių turinčius produktus.

Kiek kalorijų mums reikia per dieną?

Atminkite, kiekvieno žmogaus kalorijų poreikis skiriasi. Tačiau, yra nustatytos tam tikros taisyklės, kuriomis galima vadovautis. Moterys suvartoja mažiau kalorijų palyginus su vyrais, nes turi mažiau raumeninės masės ir išeikvoja ne tiek daug kalorijų. Patiekalų kaloringumas turėtų siekti 300-500 kalorijų moterims ir 400-600 kalorijų vyrams. Užkandžiai turėtų siekti 100-200 kalorijų.

Ką toliau valgyti patyrus “jo – jo” efektą?                          

Valgykite obuolius, vynuoges, apelsinus, kivius, graikinius riešutus, migdolus ir žemės riešutus, šviežius špinatus, brokolius, svogūnus ir bulves, šviežią žuvį (tuną, skumbrę, otą, lašišą), sėklas (moliūgo, saulėgrąžų, sezamo) ir ankštines kultūras (lęšius ir pupeles). Šitoks maistas teikia energijos, suteikia organizmui skaidulų, vitaminų ir mineralų bei antioksidantų, padedančių įveikti ligas ir pagerinti sveikatos būklę.

Pabaigus laikytis trumpo poveikio dietos ir ėmus šitaip valgyti, kas be ko priaugama šiek tiek svorio, bet visus priaugtus kilogramus sudaro skysčiai (daugiausiai vanduo), o ne kūno riebalai, tad baimintis neverta, galiausiai jūs rasite balansą ir sumažinsite riziką susirgti su mitybos nepakankumumu susijusiomis ligomis bei stabilizuosite kūno svorį. Klausykitės savo organizmo, valgykite tada, kai esate alkana ir mokykitės susitvarkyti su savo kūno poreikiais, nepamirškite reguliariai mankštintis ir daugiau nebereikės laikytis greito poveikio dietų!

Kodėl verta užsisakyti Manodieta.lt valgiaraščius?

1. VISUS valgiaraščius paruošė profesionali dietologė.
2. Valgiaraščiai bus parinkti konkrečiai tau, atsižvelgiant į tavo duomenis – lytį, kūno svorį, ūgį, amžių, fizinį aktyvumą. Asmeniškai tau sudarytas mitybos planas didina tikimybę, kad trokštamą rezultatą pasieksi maksimaliai greitai, patikimai, sveikai.
3. Tai nebus kankinanti dieta. Svorį koreguosi maloniai, valgydama (-as) įprastą, lengvai paruošiamą maistą. Visi valgiaraščiai sudaryti atsižvelgiant į žmogaus organizmo poreikius – įtrauktos visos reikalingos medžiagos, todėl organizmas nebus nualintas. 

LIEKNĖKITE SKANIAI IR SVEIKAI. KAIP? SUŽINOKITE ČIA>>

thedietchannel.com

Komentuoti