Profesionalus mitybos planas sudaromas pagal nuotaiką?!

Teksto dydis:

Profesionalus mitybos planas sudaromas pagal nuotaiką?!

2015.06.23 10:24

Laidos „Sveikatos kodas“ organizuojamas konkursas „(Su)lieknėk,... ir patik sau!“ rodomas sekmadieniais 11 val. per BTV, tačiau sveikas.lt internetiniame puslapyje galite stebėti konkurso ištraukų seriją. Joje pamatysite, kaip sekasi projekto dalyviams atsikratyti nereikalingų kilogramų, kokių patarimus dalija specialistai ir sužinosite, kaip visa tai galite pritaikyti savo kasdieniniame gyvenime.

Dietologė Edita Gavelienė kartu su komanda projekto ,,Sulieknėk ir patik sau“ dalyviams sudarė individualius mitybos planus. Moteris juokauja, jog dalis visuomenės linkusi manyti, kad mitybos planai yra sudarinėjami pagal žvaigždes arba nuotaiką.

Iš tiesų siūlomi maitinimosi planai yra sudaryti pagal amžių, ūgį, paveldimumą, sergamumą, esamą sveikatos būklę ir, žinoma, įpročius.

Specialistė pabrėžia, kad svarbu laikytis trijų mitybos taisyklių. Pirmoji taisyklė apibrėžiama taip, kad greta susitikimų ir kitų darbų, turėtų būti įrašytas ir valgymo laikas. Todėl tiek mažinant svorį, tiek jį didinant, yra labai svarbu sekti valgymus. Negalima nei persivalgyti, nei peralkti.

Antroji – užmiršti, kad troškulys nėra gėrimo poreikio rodiklis. Bent jau 1 litrą vandens per dieną išgerti yra būtina. Vandenį galima gerti tiek prieš valgį, tiek po valgio, tiek valgio metu.

Trečioji taisyklė pabrėžia, kad mažas fizinis aktyvumas yra didelis privalumas. Kartais užtenka tik 30 min. aktyvaus užsiėmimo per dieną!

Plačiau apie tai žiūrėkite – reportaže.

Komentuoti