Skysčių įtaka svoriui: nuo vandens iki alkoholio

Teksto dydis:

Skysčių įtaka svoriui: nuo vandens iki alkoholio

2012 saus. 1 00:28

Jei stengiatės atsikratyti papildomo svorio, tai ką geriate, yra lygiai taip pat svarbu kaip ir tai, ką valgote. Daugelis gėrimų ir vaisių sulčių turi daug cukraus, kas tikrai nepadeda atsikratyti antsvorio.

Gerkite daug vandens

Taisyklė numeris vienas! Gerkite daug vandens! Tai iš tiesų naudinga organizmui. Kodėl?

  • Deginant riebalus ar lengviau atlaisvinami pašaliniai produktai.
  • Kepenims reikia vandens, kad galėtų lengviau apdoroti riebalus. Jei organizmui trūksta vandens, sudeginama mažiau riebalų.
  • Jei mankštinatės, jūsų raumenys išeikvoja glikogeną. Kad vėl pripildytumėte raumenis energija, gliukozei reikia jungtis su vandeniu.

Per dieną patariama išgerti iki aštuonių stiklinių vandens, tačiau rekomenduojamo suvartoti vandens kiekis priklauso ir nuo ūgio, svorio, amžiaus bei sveikatos būklės.

Ribokite alkoholį

Visi esame girdėję terminą „alaus pilvukas“. Tačiau atsisakyti alaus reikėtų ne tik todėl, kad daug jo suvartodami imame storėti. Alkoholis turi ir kitokį poveikį, t.y. lėtina svorio mažėjimą.

Viskas su saiku, ypač tada, kai kalbame apie alkoholį. Vakarėlio metu patartina apsiriboti daugiausiai vienu ar dviem svaiginamaisiais gėrimais. Alkoholis veikia organizmo gebėjimą deginti riebalus. Daugelis mūsų žino, kad suvartotas didelis alkoholio kiekis neigiamai veikia kepenis. Kepenys yra vienas tų organų, kurie žmogaus organizme atsakingi už riebalų apdorojimą.

Alkoholis iš organizmo šalina skysčius, o jie reikalingi, juk todėl ir patariama gerti daug vandens. Dauguma alkoholių, pavyzdžiui, alus ir ne tik, turi daug kalorijų. Grame alkoholio gali tūnoti 7 kalorijos.

Išgertuves primenantis svaigiųjų gėrimų vartojimas tai ne tai, ko jūs ieškote norėdami atsikratyti antsvorio. Tačiau galite kartais pasimėgauti buteliuku silpno alaus arba vyno taure.

O kaip kava?

Tikriausiai ne vienam mūsų yra sakę, kad geriame per daug kavos.Tačiau būkime sąžiningi, puodelis ar du per dieną tikrai nesugriaus jūsų dietos. Daugiau kavos gerti nepatartina, be to, reikėtų vengti kaloringų kavos gėrimų ir kokteilių, kurie pastaruoju metu labai populiarūs. Tad atminkite, jei laikotės dietos, jokių latte!

Dauguma dietinių piliulių savo sudėtyje turi kofeino, neva padedančio greičiau atsikratyti antsvorio, bet tai nereiškia, kad turėtume imti gerti kavą litrais.

Kofeinas yra diuretikas ir gali sukelti skysčių trūkumą organizme, tad išgėrę daugiau kavos, gerkite papildomai vandens.

Mažo kaloringumo ir dietiniai gėrimai

Arbata, dietiniai gėrimai, dietinis sodos vanduo – visa tai galite gerti, bet atminkite, jog vanduo jūsų organizmui naudingiausias. Daugumoje vadinamųjų sportininkų gėrimų randamas didelis cukraus kiekis, todėl pastarųjų gerkite su saiku. Dietinis sodos vanduo turi mažai arba išvis neturi kalorijų, tačiau juo taip pat nereikėtų piktnaudžiauti.

freedieting.com

Komentuoti