5 žingsniai, kurie lengvai padės atsikratyti žalingo įpročio

Teksto dydis:

5 žingsniai, kurie lengvai padės atsikratyti žalingo įpročio

2014 saus. 9 14:33

"Prieš dvejus metus atsidūriau ligoninėje dėl siaubingų pilvo skausmų. Tai progresavo jau kelias savaites, bet vieną rytą tiesiog nesugebėjau atsistoti iš lovos. Tuo metu aš gerdavau daug kavos ir mityba nebuvo pilnai subalansuota.

Po susitikimo su šeimos daktaru nusprendžiau iš savo meniu išbraukti kavą. Tai buvo nelengva: buvau irzli, tačiau pasiryžusi. Nenorėjau patirti tuos baisius skausmus dar kartą. Aš žinojau, kad turiu tapti sveikesnė ir atsiratyti savo kavos įpročio."

Mano skrandis ir virškinimo sistema negali pakęsti kavos rūgštingumo dėl kurio patiriu baisų diskomfortą. Jei jūs taip pat turite problemą arba norite atsikratyti šio įpročio, pabandykite šiuos 5 žingsnius įtraukti į savo kasdienybę.

Štai 5 žingsniai kuruos patariame daryti tam, kad išlaikytumėte save be įtampos, kurią sukelia kavos trūkumas.

1. Kekvieną rytą pradėkite  puodeliu šilto vandens su citrina.

Tai labai paprasta ir naudinga: šiltas vanduo su citrina valo kepenis bei suteikia Jūsų odai spindesio. Be to taip apgausite organizmą, jei esate pripratę prie šiltos kavos puodelio rytais.

2. Nuo kavos prie žaliosios arbatos.

Skirtingai nuo kavos žalia arbata padeda išvalyti organizmą, bei suteikia Jums taip trūkstamo kofeino kiekį. Taip pat žalioji arbata greitina medžiagų apykaitą.

3. Darykites žaliuosius kokteilius.

Nerimaujate, kad kofeino trūkumas privers jus jaustis pavargus jau įpusėjus dienai? Žaliųjų sulčių stiklinė gali daryti stebuklus: pakelti Jūsų energijos lygį visai dienai bei suteikti daug maistinių medžiagų.

4. Judėkite!

Nesvarbu tai 5 min. ar 20 min. bėgimas, pasivaikščojimas ar lengva joga. Bet koks judėjimas prikelia Jūsų kūną ir padeda geriau cirkuliuoti kraują. Taip pat tai padeda likti susitelkusiam visą dieną. Pradžioje pabandykite po truputi: 30 min. mankštos ar bet kokio judesio pirmąją valandą nuo pabudimo. 

5. Sveika mityba.

Kuo sveikiau maitiniesi, tuo daugiau energijos turi. Venkite perdirbtų maisto produktų, cukraus,  dirbtinių saldiklių ir maisto produktų.

Paruošta pagal mindbodygreen.com; Autorė ANDREA HOOD.

Komentuoti