Judėkite lengvai!

Teksto dydis:

Judėkite lengvai!

2017.05.10 06:00

Svarbiausi pagrindiniai principai

Siūlome patarimų, kaip įgyvendinti keturis iš devynių svarbiausių NeuroMovement principų, didinant ir kūno, ir smegenų pajėgumą. Galite patirti stebinantį prasilaužimą – nepriklausomai nuo to, ar esate pasaulinio lygio atletas, ar neturite visiškai jokios sportinės patirties. Taikykite šiuos principus atlikdami pratimus.

 

 Sulėtinkite tempą. Kai būsite jogos ar sporto salėje, eisite pasivaikščioti ar tiesiog anksti rytą lipsite iš lovos, dviem ar trims minutėms sulėtinkite savo judesius. Jei lankote kūno rengybos pamokas, pasakykite treneriui, kad kartkartėmis pereisite prie labai lėto tempo. Jei darbuojatės ant bėgimo takelio, nustatykite labai mažą greitį. Priešingai visuotinai priimtai nuomonei apie kūno rengybą, lėtas tempas padeda atkreipti dėmesį į pojūčius, o kaip tik toks požiūris pagerina fizinius rezultatus.

Judėkite sąmoningai. Kai tik pradėsite judėti lėtai, atkreipkite dėmesį į viską, ką judesio metu jaučiate kūne. Tyrimai liudija, kad šitaip smegenyse nedelsiant pradeda formuotis šimtai, net tūkstančiai naujų jungčių – jos stengiasi gauti kuo išsamesnę informaciją apie atliekamą judesį.

Varijuokite. Kad ir kokį judesį atliktumėte, 2–3 minutes darykite tai įvairiais būdais, kad ir netaisyklingai. Jus nustebins tai, kaip smegenys panaudoja gautą informaciją geresniam diferencijavimui ir tam, kad atliktumėte judesį vikriau, stipriau ir tiksliau.

Pavyzdžiui, jei stengiatės taisyklingai atlikti jogos pozą, pabandykite sąmoningai užimti ją netaisyklingai, bent trimis įmanomais būdais. Pažiūrėkite, kas įvyks, kai vėl mėginsite atlikti pratimą taip, kaip reikia.

Judėkite subtiliai. Atlikdami judesį, dviem trims minutėms perpus sumažinkite jėgą, kokią taikote šiam judesiui atlikti, po to dar kartą sumažinkite jėgą perpus.

Daugiau skaitykite žurnale "KO GYDYTOJAI TAU NEPASAKO" www.kgtn.lt

Komentuoti