Kad kardio treniruotė būtų intensyvesnė

Teksto dydis:

Kad kardio treniruotė būtų intensyvesnė

2013 saus. 6 22:21

Kardio treniruotės naudingos ir sveikatai, ir figūrai. Nesvarbu, bėgiojate, plaukiojate, važinėjate dviračiu ar lankote specialius užsiėmimus sporto klube, pasinaudokite šiais patarimais, kad išpeštumėte kuo daugiau naudos sportuodamos. 

Kaitaliokite tempą

Šis triukas padės greičiau atsikratyti riebaliukų nuo pilvo ir efektyviau deginti kalorijas. Atlikdamos bet kokią kardio treniruotę, kas kurį laiką keiskite tempą. Tikriausiai pastebėjote, kad kai kurie kardio treniruokliai turi specialią tempo keiitmo programą. Tai reiškia, kad praėjus nustatytam laikui, tempas sulėtėja arba pagreitėja.

Tegul dirba ne tik kojos, bet ir rankos

Atliekant daugelį kardio treniruočių neįdarbinamos rankos, todėl, jei tik įmanoma, reikėtų skirti dėmesio ir viršutinei kūno daliai, pataria shape.com. Sukite jas, kol bėgate, daugiau įvairių rankų judesių atlikite plaukiodamos, aktyviau judinkite jas per Zumbos treniruotes.

Ilginkite kardio treniruočių trukmę

Daugelis jų trunka 30-45 minutes, tad deginkite kalorijas sportuodamos kiek ilgiau. Jei anksčiau tam skirdavote pusvalandį, dabar skirkite valandą. Pažadame: rezultatai bus dvigubai geresni.

Rinkitės įvairesnes sporto rūšis

Jei užsiimate kardio treniruotėmis, neapsiribokite bėgiojimu, plaukiojimu ar važiavimu dviračiu. Jei šeštadienį bėgiojate, sekmadienį pasivažinėkite dviračiu, o penktadieniais atsipalaiduokite zumbos treniruotėje. Įvairovė padeda išlikti motyvuotai.

Didinkite krūvį

Bėgiojate ristele? Bent dalį treniruotės bėkite keldamos kelius į viršų. Baseine išbandykite įvairius plaukiojimo stilius, nes kiekvienas jų padeda lavinti skirtingus kūno raumenis. Jei važinėjatės dviračiu, minkite ne tik lygumomis ir nuokalnėmis, bet ir į įkalnes.

Sportuojant svarbiausia įvairovė. Keiskite tempą, kūno judesius, trukmę. Juk kuo įvairiau, tuo įdomiau, o, pasirodo, ir naudos daugiau.

Komentuoti