Kaip atrasti laiko sportui, kai laiko nėra?

Teksto dydis:

Kaip atrasti laiko sportui, kai laiko nėra?

2011.05.13 07:38

Tikriausiai iškilo klausimas, kaip atrasti laiko sportui, kai esate pernelyg užsiėmę? Iš tiesų tai gali būti kur kas lengviau, nei atrodo, ypač jei bent valandą per dieną praleidžiate prie televizoriaus ekrano. Kasdien pasportavę bent 30 minučių, galite greičiau neteikti 4, o gal ir daugiau kilogramų ir tai tikrai neužima daug laiko, tiesa?

Atsikelkite valanda anksčiau. Galvojate, kad niekad nesugebėsite to padaryti? Jau ir taip keliatės 6 – tą ryto, tad kaip galite atsikelti 5 – tą? Tikriausiai, kaip ir daugelis, nesate pratę eiti anksti miegoti ir dar daugelis kitų priežasčių atsiranda, nenorint keltis anksčiau. Tačiau imkite ir pabandykite, ir pamatysite, tai ne tik suveiks, bet ims patikti. Galbūt ir nepradėsite eiti anksčiau miegoti, tačiau anksti ryte pasportavę, jausitės kur kas energingesni.

Kodėl prisiversti sportuoti iš pradžių taip sunku?  Tikriausiai dėl to, kaip jūs suvokiate situaciją. Gal naudojate žodį “niekada” ir sakote “aš priklausomas nuo miego” arba “aš niekada nepajėgsiu atsikelti anksčiau”. Patys nuteikiame save, kad mums nepavyks, tačiau vieną kartą reikia imti ir pabandyti. Tikėkite savimi, kai išgirsite valanda anksčiau skambantį žadintuvą. Rytas – geriausias paros metas. Žmonės rytais produktyvesni, todėl papildoma valanda iš ryto gali būti be galo svarbi. Visa tai ne jums? Esate pelėda iki kaulų smegenų? Tuomet sportuokite naktį. Tikrai. Nieko tokio nenutiks. Užsienyje yra sporto klubų, dirbančių visą parą, be to, galite sportuoti bet kuriuo paros metu ir namuose.

Maži rutinos pataisymai gali be galo išlaisvinti ir padėti atrasti laiko tokiems dalykams kaip mankšta. “Neturiu laiko”. Girdime šiuos žodžius dažnai tiek iš savęs, tiek iš aplinkinių. “Kokia mėgstamiausia jūsų televizijos laida ar serialas?” Daugelis žmonių imtų vardinti netrumpą sąrašą; CSI, “Grey anatomija”, vakaro žinios ir t.t. Vidutiniškai žmogus praleidžia keturias valandas per dieną žiūrėdamas televizorių arba sėdėdamas prie kompiuterio. Tai keturios daugiau mažiau išsvaistytos valandos. Iš tiesų nieko tokio kartais pasimėgauti televizijos laidomis, tačiau lygiai taip pat nieko nenutiks jei pasportuosite reklamų metu arba vietoje keturių valandų prie televizoriaus praleisite tris, o likusią valandą skirsite aktyviai treniruotei.

Kambarį, kuriame stovi televizorius galite nesunkiai paversti nedidele sporto sale. Atsineškite minkštą grindų kilimėlį, jei kambaryje nėra kilimo, šalia padėkite kelis svarmenis. Neturite svarmenų? Pripildykite kelis tuščius buteliukus vandens ar smėlio ir štai jūs turite svorius. Buteliukus patariame sandariai uždaryti, kad netyčia atsisukus iš jų nepabirtų smėlis ar neišbėgtų vanduo. Kaip matote, jums nebūtina eiti į sporto klubą ar turėti pilnai įrengtą sporto salę namuose, kad pradėtumėte sportuoti.

Atsispaudimai puikus pratimas. Juos gali atlikti tiek moterys, tiek vyrai. Ir jums nereikia jokių papildomų įrengimų, tiesiog gulkite ant grindų ir pradėkite. Atsitūpimams daryti taip pat nereikia ypatingų įrengimų: prisiglauskite nugara prie sienos ir slinkite žemyn lyg norėdami prisėsti, atsistokite, lėtai kartokite pratimą 10 kartų. Paprasta.

Atsikelkite valandą  anksčiau ir galėsite niekeno netrukdomi mankštintis. Netikėti skambučiai ar kvietimai susitikti, eismo kamščiai, vaikai, kuriuos reikia pavežti į mokyklą, niekas netrukdys. Argi tai ne nuostabu? Jei sunku rasti laiko, pasidarykite laiko. Nesėdėkite spoksodami į reklamas ar prie kompiuterio ekrano, atsikelkite ir imkite judėti.

Nuspręskite, jog norite daugiau

Sveikata priklauso nuo pačių mūsų, nuo to, ką veikiame diena iš dienos. Tik mes sprendžiame, ar sėsti ant dviračio, ar drybsoti ant sofos. Kiekvieną minutę, kiekvieną dieną mes sprendžiame, kaip praleisti laiką. Kuo dažniau priimame sprendimus, tuo lengviau tai tampa, ypač kai tai geri įpročiai, padėsiantys gerinti sveikatos būklę. Galite pradėti sakyti “man patinka sportuoti” ir patys pamatysite, kaip lengviau ims kristi svoris, pagerės sveikata.

Šaltinis: buzzle.com

Komentuoti