Kaip suplonėti „iš veido”?

Teksto dydis:

Kaip suplonėti „iš veido”?

2011 bal. 4 00:00

Kad lieknėjant gražiau atrodytų ne tik visas kūnas, bet ir veidas svajoja daugelis moterų. Antras pagurklis ir nukarę skruostai? O, ne! Tai ką daryti?
 
Antras pagurklis ir nukarę skruostai
Priežastys:
• nusilpę raumenys
• antsvoris
• įgimtas arba įgytas kūprinimasis
• įprotis vaikščioti nuleista galva
• skaitymas gulint ant nugaros
• staigus svorio numetimas arba jo priaugimas (aktualu pilnoms ir liesoms vyresnėms kaip 40 – 45 metų moterims)
 
Antras pagurklis gali būti ir skydliaukės veiklos sutrikimų signalas. Būtinai apsilankykite pas endokrinologą!
 
Korekcijos būdai:
• dieta
• specialūs pratimai
• miegojimas ant žemos pagalvės
• įprotis laikyti galvą tiesiai
 
 
Rytinis masažas
Rytais darome pasmakrės ir skruostų masažą su rankšluosčiu. Sudrėkinkite rankšluostį augaliniame antpile ir paimkite jį už kraštų. Padarykite keletą staigių judesių lyg tampytumėt armoniką: staigiai ištempkite rankšluostį, kad audinys plekšnotų per pasmakrę. Antpilui geriausiai tinka: ramunėlės, šalavijas, liepų žiedai, šimtalapis (užpilti valgomąjį šaukštą žolių 1,5 stiklinės virinto vandens, palaikyti 20 minučių arba pasiruošti iš vakaro).
 
Sustiprinam efektą: „žolines” dienas pageidautina kaitalioti su „druskos” dienomis. Rankšluostį masažui sudrėkiname stipriame druskos tirpale (1 valg. šaukštas jūros arba joduotos druskos su 1 litru vandens). Bet šiuo atveju svarbu atsižvelgti į veido odos tipą;
• sausai odai skirtas tirpalas turi būti ne toks stiprus ir kambario temperatūros;
• normaliai ir riebiai odai tirpalą galima pasiruošti labiau koncentruotą;
• po procedūros patepkite veidą ir kaklą tinkančiu jūsų odai kremu.
 
Dėmesio! Jei odos kapiliarai išsiplėtę netinka staigios temperatūrų permainos. Reikalavimai vandeniui – tokie, kaip sausai odai.
 
Patempianti kaukė
Darome kartą per savaitę.
Sudėtis: riebiai odai mielių pasiruošti mišinį citrinų sulčių arba kiaušinio baltymo pagrindu; sausai ir normaliai odai – mišinį dar papildant avižiniais dribsniais, skystais vitaminais A (2 – 3 lašai), sėmenimis.
 
Procesas: užtepti mišinį ant veido, kaklo ir dekoltė srityje (2 – 3 sluoksnius). Atsigulti, atlošti galvą, kad įsitemptų pasmakrės sritis. Taip pagulėti 15 minučių.
 
Du pratimų kompleksai: ilgas ir trumpas
Be to, kad sustiprinsite veido raumenis, sustiprės ir kaklinė stuburo sritis. Fitneso specialistai rekomenduoja daryti mankštą veidui prieš veidrodį, prieš tai patepus probleminius plotus kremu arba išsitrynus losjonu.
 
Kompleksas „Penkios minutės”
Patogu atlikti namie ar darbe
Judinam žandikaulį. Kuo labiau atlošus galvą, atkišus smakrą į priekį, stengtis pačiupti apatine lūpa viršutinę.
Sukąskite dantis. Atvėpkite žemyn apatinę lūpą.
Nuleiskite žemyn lūpų kampučius ir stipriai įtempkite kaklo raumenis, po to atsipalaiduokite.
Paremkite smakrą kumščiu. Su jėga lenkite žemyn galvą ir patys sau trukdykite ranka. Judesiai gali būti tiek žemyn – aukštyn, tiek ir į šonus. Tai puikus pratimas pastoviai sėdintiems už stalo!
Pasipriešinimas priešinga kryptimi. Nulenkite galvą (pageidautina, kad paliestumėte smakru duobutę tarp raktikaulių, sukabinkite rankas ant pakaušio, su jėga kelkite galvą aukštyn ir tuo pat metu trukdykite sau spausdami galvą rankomis.
Palenkite galvą prie dešinio peties, bandydami nugalėti rankos pasipriešinimą. Tą patį atlikite ir į kitą pusę.
Palenkite galvą ir pakaitomis tieskitės smakru prie kairio ir prie dešinio peties.
Pasukite galvą į dešinę, uždėkite delną ant kairio skruosto ir pasukite galvą į kairę – trukdydami sau spaudžiančiu delnu. Keiskite rankas ir kryptį. Darykite po 5 – 10 kartų į kiekvieną pusę.
 
Kompleksas „Piešiam veidą”
Čia pratimų mažiau nei prieš tai aprašytame komplekse, bet jie reikalauja daugiau pastangų ir jų poveikio sritis platesnė: be to, kad atsikratysite nereikalingų odos klosčių, koreguosis jūsų laikysena, stuburas ir eisena.
Sukąskite dantimis pieštuką (šakelę, šiaudelį) ir pieškite ore savo vardą arba bet kokį žodį. Kruopščiai išrašydami kiekvieną raidę. Pati naudingiausia šiame „darbe” – raidę M.
Atsistokite, ištieskite krūtinę, sukryžiuokite rankas ir pasičiupkite delnais pečius. Su kiekvienu pečiu paspaudimu iš visų jėgų tieskite kaklą į viršų. Kai pasieksite pastangų ribą, įkvėpkite, suskaičiuokite iki dešimties, po to atisilaidavę iškvėpkite.
Taip pat padėtis – stovint. Rankos prie šonų, pečiai ištiesti, nugara tiesi, galva nuleista ant krūtinės. Lėtai tieskitės smakru į dešinį petį, po to pakaušiu į stuburą, po to smakru į dešinį petį ir vėl nuleiskite galvą žemyn. Medikai nerekomenduoja daryti judesių ratu dėl traumų, bet tokia alternatyva visai įmanoma. Jei pradės svaigti galva, užmerkite akis.
Sudėkite lūpas vamzdeliu ir stenkitės išdainuoti garsiai abėcėlės balses: A, E, Ė, O, I, Y, U, Ū. Raidžių sekos eiga nesvarbi, net visai naudinga jas keisti vietomis.
Pratimų efekto sulauksite beveik po mėnesio. Todėl, derindami juos su dietomis, rinkitės ilgalaikes maitinimosi sistemas.

Komentuoti

Skaitytojų komentarai (1)

omg 2013 saus. 29 00:44

O M G it totally works!