Šilti orai kviečia sportuoti lauke

Teksto dydis:

Šilti orai kviečia sportuoti lauke

2012 liep. 18 11:29

Šiltas oras vilioja į lauką. Čia gali nuveikti daug ką: bėgioti, vaikščioti, važinėtis dviračiu, kopti kalvomis, esant labai šiltam orui plaukioti. Ir visa tai beveik nemokamai!

Žingsniuok

Manai, kad vaikščiojimas tik tiems, kurie nevairuoja mašinos? Tuomet palik ją stovėjimo aikštelėje! Tiesą pasakius, tai vienas puikiausių ir organizmui naudingiausių judėjimo būdų. Kad gal4tum tai daryti, tau neprireiks net specialios sporto įrangos.

Rekomenduojama pasivaikščioti bent 30 minučių kiekvieną dieną, rašo webMD.com. Medikai tvirtina, kad fizinis aktyvumas sumažina širdies ligų, diabeto ir aukšto kraujo spaudimo riziką.

Jei vaikščiodama nori numesti svorio, per dieną turėtum žingsniuoti ne trumpiau kaip 90 minučių. Skamba baugiai? Tiek ir dar daugiau gali nueiti vaikščiodama po prekybos centrus. Žinoma, pavasarį verčiau rinktis parkus ir žaluma besipuošiančias gatves.

Nors vaikštant ir nereikia specialios sporto įrangos, patartina turėti tam tinkamą kokybišką avalynę.

Stverk lazdas

Dar visai neseniai vaikščiotojai su lazdomis daugeliui kėlė kreivą šypseną. „Pažiūrėk, slides pamiršo“, neretai pasigirsdavo. Juokai juokais, tačiau ryšio su slidinėjimu tikrai esama. Suomijoje atsiradęs šiaurietiškas ėjimas buvo sugalvotas kaip vasaros treniruotė profesionaliems slidininkams. Dėl teigiamo poveikio sveikatai ši jauna sporto šaka netruko išpopuliarėti. Žingsniavimas su lazdomis — tikras išsigelbėjimas kenčiantiems nugaros ir stuburo skausmus. Nepaslaptis, kad šie negalavimai kamuoja vis didesnę dalį žmonių, dirbančių sėdimą darbą. Įsigyk lazdas, tinkamą sportinę avalynę ir leiskis į kelią. Pradedantiesiems rekomenduojama išklausyti įvadinę paskaitą pas profesionalų trenerį — tinkamai įvaldę ėjimo techniką, pasieksite kur kas geresnių rezultatų.

Bėgiok

Bėgimas gerina plaučių ir širdies veiklą, didina ištvermę. Jei sieki numesti svorio, bėgiodama žymiai greičiau sudeginsi nereikalingas kalorijas, nei vaikščiodama. Vienintelis minusas — bėgimas gali labiau pakenkti sąnariams nei ėjimas. Jei ruošiesi bėgioti, pakaks įsigyti gerą sportinę avalynę, na, o jei nori visiško komforto, pasirūpink patogia sportine liemenėle. Pradėjusi bėgioti pirmomis dienomis gali jausti raumenų skausmą, tačiau po kurio laiko jis išnyks. Prieš bėgiojimą svarbu gerai apšilti, o po jo atlikti tempimo pratimus.

Važinėk dviračiu

Važiavimas dviračiu teigiamai veikia širdies veiklą ir yra puiki susisiekimo priemonė. Dvirate transporto priemone gali vykti į darbą, parduotuvę, susitikimą su drauge. Bėgiojant labiau treniruojami užpakaliniai šlaunų raumenys, o važiuojant dviračiu — priekiniai.

Jei nori pasiekti teigiamų rezultatų važinėdama dviračiu, apsiginkluok ne tik ryžtu, bet ir tinkama įranga. Pirmiausia geru dviračiu ir avalyne. Nepamirš ir šalmo bei liemenės su atšvaitais.

Plauk

Plaukimas — dar viena puiki širdies treniruotė. Ši sporto šaka stiprina rankų raumenis ir tinka tiems, kurie negali sportuoti dėl sąnarių problemų. Plaukimas nepamainomas turintiems antsvorio. Dar vienas sporto vandenyje privalumas — jis retai kada sukelia raumenų skausmus. Taip yra todėl, kad vandenyje kūnas labiau atsipalaiduoja ir tarytum tampa besvoris.

Viskas, ko prireiks einant plaukioti, tai maudymosi kostiumėlis ir galbūt nardymo akiniai.

Komentuoti