Šokis - judesio terapija

Teksto dydis:

Šokis - judesio terapija

Šokis – tai žaidimas, kurio metu mes turime galimybę iš vienos „realybės“ pereiti į kitą. Tokią, kurioje tiesiogiai atsispindi kiekvieno žmogaus psichologinis gyvenimas.
Čia svarbu viskas – kaip žmogus juda, ką jis jaučia, kai šoka, kokias elgesio ir bendravimo strategijas naudoja. Taip pat – kaip žmogus keičiasi judesio vystymosi procese.
 
Šokis – resursas. Šokis – iššūkis. Šokis – žinia
 
Šokis tampa resursu, kuomet jis perauga į pozityvios būsenos ir energijos šaltinį. Fiziniame lygmenyje, šokio – judesio terapija leidžia tiksliai suvokti savo fizinį „aš”, judesiais išreikšti nuotaikas, požiūrius, idėjas, atsipalaiduoti.
Psichologinėje plotmėje terapija padeda pasąmonėje glūdinčius dalykus perkelti į sąmonės lygį. Skatinama laisva saviraiška judesiais, sukuriami būdai emocinei įtampai panaikinti, gyvenimo džiaugsmui patirti, naujiems gebėjimams tobulinti.
Šokis kaip iššūkis: tai galimybės – išbandyti ką nors nauja, netikėta. Daugeliui žmonių pats šokis, ypatingai dalyvaujant kitiems žmonėms, pats leidimas išreikšti save –- sąžiningai, ryškiai per judesį – tampa rimtu iššūkiu.
Kartais tokiu šokiu gali tapti labai konkretaus jausmo išraiška. Šokiu galima išreikšti pyktį, džiaugsmą, liūdesį, meilę, savo stipriąsias ir silpnąsias (šešėlines) savybes…Įveikęs šį iššūkį saugioje seminaro erdvėje, žmogus gauna palaikymą ir impulsą – kūrybiškai ir įvairiai sureaguoti į gyvenimo siunčiamus iššūkius. Šokis – vienas saugiausių būdų pabūti „Kitu“, išeiti iš įprastų Rolių, praplėsti savo Ribas.
Taip pat šokis gali būti žinia, kurioje mes perskaitome informaciją, svarbią mūsų pilnatviškesniam ir sveikesniam gyvenimui. Mes galime įsiklausyti į savo kūno balsą ir atrasti jame naują motyvą ir savęs supratimą, savo elgesio ir reagavimo modelius, savo bendravimo strategijas. Mes galime išgirsti tuos impulsus ir norus, kurių iki šiol nepastebėjome ir įtraukti juos į savo gyvenimo šokį.
Šokis gali būti bendravimo būdu, būdu išreikšti save, apjungti visus žmogiškus jausmus, pasakoti istorijas, sustiprinti ir disciplinuoti asmenybės vientisumą, keisti savijautą.
Praktikuojant šokį kaip asmeninio augimo metodą neabejotinai keičiasi šokančiojo elgesys, judesio kokybė, savijauta, santykiai ir socializacija.
Šokio praktika tinka kiekvienam, norinčiam pažinti ir atrasti save kūrybiškai ir žaismingai. Per judesį išreikšti save kiekvienas gali jam pačiam priimtinu tempu bei unikaliais judesiais be griežtų taisyklių ar reikalavimų.
 
Šokio judesio terapijos trenerė Ramunė Truncė
 
 
IR DAR:
Medikai įrodė: šokiai normalizuoja kraujotaką ir sumažina spaudimą.
Mes šokame tam, kad...
 
1. Atsikratytume stresų
Jūs grįžote namo visiškai bejėgis, pavargęs ir nusiminęs, o dar laukia daugybė reikalų. Šokiai – patikrintas būdas susigrąžinti žvalumą ir atsikratyti streso. Tam prireiks ne daugiau nei 5 minučių. Įsijunkite savo mėgstamą muziką, atsistokite priešais veidrodį, atsipalaiduokite ir pradėkite judėti pasirinktu ritmu. Jūsų judesiai turi būti švelnūs ir truputį sulėtinti. Taip greičiau atsikratysite neigiamos energijos.
 
2. Geriau jaustumėmės
Šokančio žmogaus medžiagų apykaita yra geresnė, geriau dirba širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo sistemos, stiprėja imunitetas. Įvairūs judesiai priverčia dirbti įvairius raumenis, o tai labai svarbu laikysenai. Tuo pat metu jūs treniruojate ir savo kvėpavimą. Šokiai ypač naudingi tiems, kas daug sėdi prie darbo stalo ir skundžiasi nemaloniais pojūčiais arba stuburo skausmais.
 
3. Sulieknėtume be problemų
Bet kokie šokiai ne tik moko valdyti savo kūną, bet ir padeda pakoreguoti savo figūrą. Šiuolaikiški šokiai sudegina 300 kkal per pusvalandį, baliniai šokiai ir čečiotka – 200, liaudies – 225. Per vieną Lotynų Amerikos šokių užsiėmimą jūs galite numesti daugiau nei kilogramą svorio.
 
4. Išsaugotume jaunystę
Statistikos duomenimis, šokėjai atrodo daug jauniau, nei nešokantys jų bendraamžiai, ir gyvena nepaprastai ilgai. Be to, dažniausiai jie būna visiškai laimingi žmonės! Nes iki gilios senatvės turi jauną sielą ir kūną.
 

Komentuoti