Tyrimas: 35 proc. žmonių pripažįsta nesijaučiantys pakankamai švarūs išėję iš tualeto

Teksto dydis:

Tyrimas: 35 proc. žmonių pripažįsta nesijaučiantys pakankamai švarūs išėję iš tualeto

2017.05.10 17:00

Higienos priemones gaminančios bendrovės „SCA“ atliktos apklausos metu paaiškėjo, jog daugiau nei trečdalis žmonių išėję iš tualeto nesijaučia pakankamai švarūs. 9 iš 10 apklaustųjų teigia, kad norėtų apsaugoti savo odą nuo suerzinimo.

Atsižvelgdama į tyrimo rezultatus ir siekdama patenkinti vartotojų poreikį jausti didesnę švarą ir gaivą, „Zewa“ sukūrė drėgną tualetinį popierių, kuris turėtų būti naudojamas kartu su įprastu sausu tualetiniu popieriumi.

„Sparčiai tobulėjančios technologijos neaplenkia ir asmeninės higienos srities. Nuolat tobulindami higienos produktus, galime pasiūlyti inovatyvius sprendimus. Kartu su sausu tualetiniu popieriumi naudodami drėgną tualetinį popierių vartotojai po apsilankymo tualete jaus didesnę švarą ir gaivą nei naudojant vien tik sausą tualetinį popierių“, – sako „Zewa“ rinkodaros vadovė Heidi Toivola.

Naująjį tualetinį popierių naudoti paprasta: pirmiausia naudojamas sausas tualetinis popierius, o po to – drėgnas, kurio nebereikia nusausinti. „Zewa“ drėgname popieriuje yra užtikrintas optimalus drėgmės kiekis, kurio pakanka efektyviai švarai.

Naujasis tualetinis popierius lengvai suyra vandenyje, todėl panaudojus jį galima tiesiog nuleisti vandeniu.

37 proc. apklaustųjų teigia, kad jų oda yra jautri, o 90 proc. apklausos dalyvių norėtų, kad jų naudojamos higienos priemonės apsaugotų odą nuo suerzinimo. Dermatologiniai tyrimai įrodė, kad „Zewa“ drėgno tualetinio popieriaus pH neutralus, todėl jis yra švelnus odai.

„Zewa“ drėgną tualetinį popierių jau galima rasti visoje Lietuvoje esančiuose didžiuosiuose prekybos centruose.

Apie „SCA“

„SCA“ yra pasaulyje pirmaujanti higienos ir miško produktų kompanija, kuri tvariai plėtoja, gamina ir prekiauja asmeninės priežiūros, audinių bei miško produktais. Neseniai įsigijusi medicinos bendrovę „BSN“, „SCA“ grupė praplėtė savo siūlomų produktų spektrą iki produktų žaizdų priežiūrai, suspaudimo terapijai bei ortopedijai. Grupės produkcija prekiaujama 150 pasaulio šalių. Ją atstovauja daugybė prekės ženklų, tokių kaip visame pasaulyje žinomi „Tena“ ir „Tork“ bei kiti pripažinti prekės ženklai, tarp kurių „Leukoplast“, „Libero“, „Libresse“, „Lotus“, „Nosotras“, „Saba“, „Tempo“, „Vinda“ bei „Zewa“.

Būdama didžiausia privačia miškų savininke Europoje, „SCA“ grupė ypatingą dėmesį skiria tvariam miškų valdymui. 2016 metais grupėje dirbo maždaug 46 tūkst. darbuotojų, o jos pardavimai siekė 117 milijardų Švedijos kronų (12,4 milijardo eurų). 1929 m. „SCA“ buvo įkurta Stokholme, Švedijoje. „SCA“ akcijomis prekiaujama „Nasdaq Stockholm“ vertybinių popierių biržoje. „SCA“ tikslas – gerinti gyvenimo kokybę, kuriant pirmaujančius higienos bei sveikatos priežiūros sprendimus. Plačiau apie grupės veiklą: www.sca.com.

Komentuoti