Dieta be streso ir nerimo

Teksto dydis:

Dieta be streso ir nerimo

2011 bal. 3 00:00

 Dieta turi net tik padėti lieknėti, bet ir tekti moralinį pasitenkinimą. Negalima numesti svorio ir gauti trokštamą rezultatą, jei tai, ką jūs valgote neteikia jums malonumo, o sukelia tik susierzinimą ir bejėgiškumo jausmą. Tačiau, yra mažyčių paslapčių, kurios padės papildyti dietą geros nuotaikos „prieskoniais“.

1. Neatsisakykite deserto.

Jei organizmui norisi ko nors saldaus, jam reikia to ir duoti, kokio nors mažyčio neriebaus sausainio, gabaliuko kartaus šokolado, neskaldytų grūdų batonėlio pavidalu, arba „pasisaldinti“ gyvenimą datulėmis. Jos labai saldžios ir 100 g teturi apie 16 kcal. Priešingu atveju jūs kovosite su šiuo jausmu, kol galų gale, pasiduosite, suvalgę didžiulį pyragėlį, visą plytelę šokolado ir pan. Šiek tiek saldaus kasdien – tai visai teisingas požiūris į mitybą. Angliavandeniai dietoje reikalingi, kad būtumėte geros nuotaikos, žvalios ir energingos.

2. Prieskoniai dietoje suteikia įvairovės 

Prieskoniai ir pagardai naudingam maistui suteikia spalvinę įvairovę ir malonius skonio pojūčius, nepridėdami papildomų kalorijų.

3. Šilti gėrimai. 

Daugumoje dietų rekomenduojamos salotos, o taip pat paprasčiausiai švieži vaisiai ir daržovės. Tačiau organizmui, kad jis jaustųsi gerai, būtinas šiltas maistas. Puodelis karšto šokolado ar žolelių arbatos – kaip tik tai, ko reikia. Tiks ir lengva daržovių sriuba. Be to, šilti gėrimai turi puikią savybę – jie malšina apetitą.

4. Nepamirškite serviravimo. 

Maisto skonis ir malonumas valgant priklauso nuo to, kaip maistas patiekiamas. Viena – suvalgyti jogurtą iš plastikinio indelio, o visai kas kita – sudėti produktą į stiklinę vazelę ir papuošti iš viršaus uogomis ar vaisiais.

5. Valgydami šypsokitės.

Tyrimai rodo, kad šypsena, kaip veiksmas, jau pati sukelia pasitenkinimo ir patenkinimo jausmą. Šypsokitės, kai valgote sveiką ir naudingą maistą, nes juk taip jūs rūpinatės savo organizmo sveikata ir grožiu, o dietą paverčiate malonumu.

6. Papildykite dietą nedideliu kiekiu angliavandenių.

Angliavandenių trūkumas organizme gali baigtis depresija, nes angliavandeniai atsako už hormono seratonino gamybą, o jis aprūpina organizmą gera emocine savijauta. Laikydamiesi tokio mitybos rėžimo, kuriame daug baltymų ir riebalų, jūs neleidžiate organizmui tinkamai reguliuoti geros nuotaikos hormono išsiskyrimo, todėl tampate vangūs ir irzlūs. Taigi, jei jaučiatės prislėgti, netekę emocinių jėgų ir energijos, būtinai papildykite dietą sudėtiniais angliavandeniais, tokiais kaip kruopos, vaisiai, džiovinti vaisiai ir daržovės.

7. Pasivaikščiojimai pėstute – ramina.

Pavalgius visai neblogai išeiti pasivaikščioti. Tai padeda virškinti maistą ir „per daug suvalgytas“ kalorijas. Grįžę jausitės nusiraminę ir patenkinti.

Komentuoti